Follow us.

Sunday 6 March 2011

Cara-cara meMURTADkan seorang muslimah

Assalamualaikum warga Al-Ihsan! 
jikalau anda prihatin dengan agama anda,dan survival org Islam,sila baca mesej dibawah ini:

hasil siasatan seorang peguam yang mengendalikan kes murtad Nor Aisyah bt Bukhari yang menjadi isu yang cukup hangat dahulu mendapati sampai sekarang sudah ada 7 kes yang sama dengan Nor Aisyah. yang mengerunkan hamba adalah semua gadis yang telah dimurtadkan secara terpaksa ini bukannya  daripada golongan bonsai/bohjan tapi adalah daripada golongan mereka yang menutup aurat dan highly-educated.


ini amat membimbsngkan hamba kerana walaupun sebahagian mereka belajar diluar negara tetapi tidak murtad disana sebaliknya murtad di tanah air sendiri yang majoritinya adalah ISLAM! dan lebih pelik lagi mereka semua boleh kata mempunyai ilmu agama yang mendalam dan practising muslims.


setelah disiasat dengan teliti, rupanya ada 'titik persamaan' diantara ketujuh2 kes murtad ini,melibatkan 1 perkara yang disebut sbg reversed psychology yang digunakan oleh pendakwah kristian dalam menyebarkan ajaran sesat mereka di kalangan kaum hawa.


modus operandinya adalah pemuda kristian laknatullah akan berlagak sebagai seorang yang frust dengan agama kristian dan sedang mendekati gadis-gadis melayu yang masih solo untuk meminta mengenali iSLAM. naturally gadis2 ini akan memberi response positive memandangkan ada orang yang ingin mengenali ISLAM. 


biasanya pertemuan akan ditetapkan di temptat-tempat tertentu seperti KFC dan McDonald untuk berdiskusi tentang agama. setelah intim, pertemuan  selanjutnya diaturkan di tempat yang lebih bersembunyi seperti di Tasik Perdana etc sehinggalah dibawa ke luar negeri negeri.


dengan hasutan syaitan laknatullah bila selalu bertemu dan berhubung,maka akan berputiklah bibit2 cinta dan sayang antara 2 insan ini. dan akhirnye, gadis2 ini dalam keadaan mabuk cinta akan termakan janji2 manis si pemuda Kristian laknatullah ini hingga akhir nyawa dan badan diserahkan. setelah terlanjur, gadis ini akan berasa tertekan dengan dosa yang dilakukan dan biasanya hilang pertimbangan akal serta bertindak tidak waras.


haaa..pada mase ni lah, pemuda kristian laknatullah itu mengambik kesempatan buat kali keduanya dengan mengambik jarum nya sambil berkata:
"kalau awak beritahu keluarga,sudah tentu mereka akan kerjakan awak, dan awak sendiri pun tahu tentang hukum Islam, sesiapa yang berzina akan dihukum sebat 100 kali. kita tidak boleh kahwin sebab kelainan agama, tapi tak mengapa... saya ada SATU JALAN.. penyelesaiannya, agama saya adalah agama pemaaf (konon2nye), sesiapapun akan dimaafkan atas apa jua kesalahan. sekarang jom ikut saya ke gereja.."


maka bermulalah episod ngeri yang kita takutkan. de gereja, paderi akan memainkan peranan mengkristiankan gadis itu secara diam-diam tnapa diketahui oleh ibubapa mereka sendiri. 


kepada semua pembaca sekalian, nasihat ini hamba tujukan buat diri hamba dan muslimah yang lain, ambillah iktibar dari cerita ini,demi untuk kepentingan dan survival ummat ISLAM. fenomena diatas sedang melanda di negara kita tanpa kita sedari, jangan sampai generasi kita yang akan datang menyumpah kita kerna kelalaian kita, mereka semua terlepas keluar dari pelukan Islam!

No comments: